Veel gestelde vragen

OPENINGSTIJDEN

maandag t/m donderdag 08:30 – 21:45 uur

vrijdag 08:30 – 21:00 uur

zaterdag & zondag 09:00 – 15:00 uur

VEEL GESTELDE VRAGEN

Wat kost het inschrijven?
Scherm

Wij berekenen geen inschrijfgeld, maar vragen een bijdrage van
€ 10,- voor je ledenpas. 

Wanneer wordt er geïncasseerd?

Wij incasseren rond de 24e van de maand. Als de automatische betaling mislukt, ongeacht welke reden, incasseren wij nogmaals rond de 12e van de maand.

Waarom is er een vreemd bedrag geïncasseerd na het afsluiten van mijn abonnement?

Je hebt waarschijnlijk een abonnement bij ons afgesloten terwijl de maand al in ingegaan. Wij berekenen dan het resterende gedeelte van die maand.

Is het mogelijk mijn abonnement te bevriezen?
Spinninglessen

Wanneer je als gevolg van een blessure, ziekte of werkverplichtingen langer dan één maand geen gebruik kunt maken van de sportschool dan kunnen wij het lidmaatschap voor maximaal 3 maanden bevriezen. Een aanvraag kan ingediend worden via info@healthclubzandvoort.nl voorzien van een medische verklaring of officiële brief van de werkgever. Bevriezen van het lidmaatschap is alleen mogelijk voor hele kalendermaanden per de eerstvolgende kalendermaand.

De automatische incasso loopt gedurende de bevriezing door, tot aan de einddatum van het lidmaatschap. Vervolgens wordt het abonnement automatisch kosteloos verlengd met dezelfde periode als de duur van de bevriezingsperiode.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Wat jammer dat je het lidmaatschap wenst op te zeggen. Opzeggen is mogelijk door middel van een e-mail naar info@healthclubzandvoort.nl onder vermelding van “opzegging lidmaatschap” of door op de club de opzegging via de tablet in te voeren.

Kvk: 34193610

BTW Nr: 8122.23.871.B01

Contact

Burg. van Fenemaplein 27
2042 TH  Zandvoort

023 - 573 51 12
info@healthclubzandvoort.nl